هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : تینا

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی، سونا، جکوزی، استخر روباز، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری کودکان، سیستم تهویه، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری، فروشگاه ،کافی شاپ، میز پینگ پنگ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست. همچنین اتاق ها نیز دارای سرویس روم، وای فای، صندوق امانات، بالاکن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، تلویزیون، تور کیش حمام، لوازم بهداشتی و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در هتل بلک پیچ ریزورت اقامتی به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 

هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا


هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

از هتل های خوب و 5 ستاره آنتالیا ترکیه می توان از هتل فیم رزیدنس یاد کرد که دارای  تور ترکیه تابستان 98 گواهینامه بهترین هتلداری می باشد. در این هتل بیش از 240 اتاق مجهز و لوکس موجود می باشد که آماده پذیرایی از مسافرین خوذ می باشد. از امکانات هتل رزیدنس می توان به خدمات ALL، رستوران و کافی شاپ، مرکز نگهداری از کودک، مرکز سلامت و بهداشت، مجموعه ورزشی و تفریحی آبی، جکوزی، بیلیارد، پارکینگ، لابی، مراکز خرید و انواع بوتیک و ... اشاره نمود. 

همچنین اتاق ها نیز دارای سرویس روم، صبحانه، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی، سشوار و ... می باشند. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقانتی خوب و راحتی در این هتل داشته باشند.

 

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا

 

هتل فیم رزیدنس کمر ترکیه آنتالیا


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

از هتل های خوب 5 ستاره و تاپ کوش آداسی می توان به هتل آداکوله اشاره کرد که دارای امکاناتی لوکس و مجهز است. از امکانات این هتل می توان به لابی، مجموعه آبی و ورزشی، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ، مینی بار، پارکینگ، خشکشویی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، تنیس، تیم انیمیشن، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، ویویی زیبا از اتاق ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی خوب و راحت تور ترکیه تیر 98 در هتل آداکوله داشته باشند.

 

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی


هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی که در ساحل پین و دریای اژه واقع شده است، هتل پین بای ریزورت است که دارای ساحل و دریای اختصاصی و همچنین مجموعه ورزشی و آبی مجهز می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، خدمات 24 ساعته برای اتاق ها، پارکینگ رایگان، انواع استخر های سرپوشیده باز،انواع رستوران ها با سفارش ازاد و غذاهای بین المللی و ترکی و همچنین کاف های لوکس اشاره نمود.اتاق های این هتل بسیار مجهز و امکاناتی لوکس دارد و همچنین دارای تراس های زیبا و رو به دریا دارد که بسیار آرامشش بخش است. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوبی داشته باشند.  هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,رزرو بهترین هتل های ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: